نوکیازیمنس برنامهای فیس بوکی به راه انداخته است که به بهرهبرداران امکان میدهد تا به مردم اجازه دهند خدمات مخابراتی ثابت و سیارشان را شخصا مدیریت کنند؛ یعنی میزان مانده را ببینند، خدمات جدید را مرور و خریداری کنند و مشترک خدمات شوند.
وایمکس نیوز - طبق این گزارش مشترکان میتوانند تجارب خود را در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند و خدمات مناسب را به دوستان خود توصیه کنند. هدف از این برنامه ایجاد ارتباط بین بهرهبرداران و مشتریان در محیط اینترنت و به منظور بهکرد خدمات است.
گروه اووم(Ovum) نیز در تحقیقی که در آوریل 2011انجام داد اعلام کرده بود که رسانههای اجتماعی فرصتی عالی برای خدمات امور مشترکان شرکتها فراهم میآورد.
در برنامه فیس بوکی نوکیا زیمنس بهرهبرداران به آن دسته از مشترکانی که در شبکههای اجتماعی حضور دارند و خدماتشان را تبلیغ و توصیه می کنند تخفیف ویژه می دهد و کاربران هم میتوانند با استفاده از توصیه دوستانشان خدمات مناسب را بهتر انتخاب کنند.